Mi cuenta

Las notificaciones están bloqueadas. ¿Cómo desbloquear?

Mi cuenta

Las notificaciones están bloqueadas. ¿Cómo desbloquear?
O Salnés

El BNG está convencido de que el Concello adeuda recibos de luz de varios edificios

Que Fenosa haya cortado la luz durante un día en la Casa de Cultura de Dorrón porque ésta estaba todavía a nombre de la empresa constructora, es una explicación que no solo no ha convencido al BNG, sino que la tacha de “mentira”.

Colectivos de Portonovo y Vilalonga confirmaban ayer que la empresa constructora asume todavía el gasto electrico del campo de fútbol de Baltar de Arriba. Esta misma empresa, Covsa, habría dejado hace muy poco de abonar la factura del campo de O Revel, inaugurado hace ya varios años.

El BNG, sin embargo, dice que no puede creer que esto sea cierto. “Ningún veciño consigue a primeira ocupación da súa vivenda sen ter antes un contrato da luz”, argumentaba ayer David Otero, que sostiene que la argumentación del Concello obedece a que no quieren “recoñecer que adeudan facturas de edificios públicos”.

El corte eléctrico en Dorrón desvela “a situación límite na que está Sanxenxo”

Y es que a David Otero, portavoz del BNG, culpar a la constructora de la Casa de Cultura de Dorrón de los impagos, toda vez que está prácticamente disuelta, le parece inaceptable. “De ser así sería terriblemente grave, porque sería como decir que o Concello obra nunhas instalacións que non están rematadas. Eso non é máis que unha excusa de mal pagador”.

Y es que el nacionalista recuerda también el concurso público hecho por el Concello de Sanxenxo para adjudicar la cafetería de la Casa de Cultura de Dorrón, que quedó desierto, y en cuyas bases aparecía que el adjudicatario debería asumir el pago de la factura eléctrica y la limpeza. “E agora que queren decir?, que daquela, e van alá dous anos, non tiñan tramitado o tema da corrente?. A min resúltame imposible de crer”.

Otero está convencido de que el corte de suministro se produjo por una falta de pago, fruto “da improvisación coa que están gobernando e na que pretenden manterse ata o 2015, e despois que veñan outros a resolver os problemas”.

“O que estamos vendo a diario no Concello é que a situación lles é cada vez máis difícil de parchear, e aplican recortes e restriccións en todo excepto nas súas nóminas, que cobran puntualmente a fin de mes. Que corten a luz é unha cuestión secundaria, pero demostra a situación límite na que está o Concello de Sanxenxo, que non me sorprendería que empece a delegar servicios na Deputación”.