
El Partido Socialista vuelve a requerir información sobre los costes que, para el Concello, ha supuesto la colocación de una pista de hielo en la Praza da Peixería. La portavoz de la agrupación, Tania García incide en que ya solicitó estos datos el pasado 21 de enero, pero que de momento no ha recibido respuesta de Ravella.
El PSOE recuerda que, en su momento, el gobierno local hizo declaraciones públicas que estimaban que el coste de la actividad sería de unos 6.000 euros. Sin embargo los socialistas consideran que el coste total es “bastante probable que sexa máis elevado no consumo eléctrico”. A esto, apunta el PSOE, “hai que engadir os 5.000 euros en entradas que o goberno local comprou á empresa organizadora da actividade ademais da posta a disposición de modo gratuíto dunha instalación pública céntrica e privilexiada durante as festas de Nadal como é o caso da Praza da Peixería”.
Los socialistas alertan además de que la no facilitación de la información ante la solicitud de esta por parte de concejales municipales se considera violación de un derecho fundamental, “que é o dereito ao acceso á información por parte dos concelleiros”.
García apunta que “confiamos en que este goberno, con todos os frontes abertos de disputas que xa ten abertos, non empece agora a utilizar tácticas que son máis do estilo Louzán ou Durán e haxa que reclamarlle a información pola vía xudicial. Cando non hai nada que ocultar, non debería haber problema”.