
Un “auténtico esperpento”. El Partido Socialista califica de esta forma la gestión que el Concello está realizando de la Fundación Fexdega. La portavoz de los socialistas en el Concello, Tania García, cree que la actitud de “comercial de feiras” del alcalde, Tomás Fole, evidencia un “nulo proxecto real” para el recinto de A Maroma.
García incide en que a pesar de que la Cámara de Comercio, Industria y Navegación, uno de los organismos que impulsó Fexdega, “abandoou ao alcalde no seu empeño de utilizar Fexdega como patio particular”, ahora el alcalde, añade, “pretende resarcirse das críticas exercendo de comercial de feiras para auto xustificar a posición do PP sobre o recinto feiral”. Los socialistas se refieren ya a la “máis que probable pérdida da feira do motor pola ausencia e apoio inicial por parte do goberno local que el mesmo preside” y se refieren a Fole indicando que “agora se erixe en salvador da actividade feiral pretendendo exercer de comercial no nome de Fexdega”.
A pesar de las circunstancias actuales los socialistas puntualizan que la actividad ferial “aínda ten posibilidades de ser importante e frecuente”, pero creen que este logro se ve entorpecido “polo proceso que o PP provocou no recinto”.
Ante estas circunstancias, Tania García le recordó ayer al alcalde que la “maravillosa xestión provocou que Fexdega costara ás arcas municipais preto de cen mil euros en 2012. Ese gasto a maiores que está asumindo o Concello provoca a falta de medios para o mantemento doutras instalacións municipais como as pistas de atletismo de Fontecarmoa ou o pavillón de Castelao, que adoecen de deficiencias importantes”. La concejala socialista continúa apuntando que “todo para sacar adiante o empeño de Tomás Fole de privatizar unha cuarta parte do recinto durante dez anos para que unha empresa o explote coa instalación dunhas pistas de pádel a cambio dun canon que non cubriría, sequera, os gastos den enerxía eléctrica que xenera o pavillón”. En lo que respecta al precio que pretenden establecer en la convocatoria, es calificado por los socialistas de “irrisorio”.
En definitiva, Tania García concluye que la actividad de Tomás Fole con la Fundación es “todo un prodixio de xestión do que estamos convencidos que aínda non sabemos todo e do que teremos máis capítulos inexplicables”.Un “auténtico esperpento”. El Partido Socialista califica de esta forma la gestión que el Concello está realizando de la Fundación Fexdega.