
Los rañeiros de Cambados solicitaron una reunión con el patrón mayor del pósito y el presidente de la Federación Galega de Confrarías, Benito González, para que clarifique los requisitos que deben reunir los mariscadores de a flote para acogerse al paro de Os Lombos tras quedarse fuera de esta remuneración varios miembros de esta agrupación. Así aseguran que durante la reunión informativa “todos recibimos a nova de que todo aquel rañeiro tería dereito a esta medida excepcional sempre e cando tivese marisqueo no seu permex e estivera un mínimo un ano enrolado na súa embarcación”.
Ahora, exigen una explicación. “A realidade é que pagan xustos por pecadores. A maioría destes rañeiros excluidos do paro levan máis de vinte anos traballando neste oficio, pero nestes menesteres a antigüidade non se valora, xa que só se requeriu a discriminatoria medida de ter como mínimo un día de traballo en Os Lombos do Ulla”.
Los rañeiros cambadeses animan a participar en la cita con Benito González a los mariscadores de otras cofradías que se hayan quedado fuera de este paro “para que lles expliquen os motivos que lles impiden acollerse a estas axudas, cando uns días antes afirmaba na reunión que todos aqueles que tiveran marisqueo podería facelo”.