
El grupo municipal de Podemos- Marea da Vila reclama el pintado de la carretera PO-548, que une Vilagarcía con Catoira, cuyas obras de mejora del firme finalizaron en octubre sin que, hasta ahora, se haya procedido a reponer las marcas en la calzada.
"Estamos a falar dunha estrada perigosa pola sinuosidade da mesma e a pouca iluminación pola que transitan peóns por beiravías sen pintar, o que supón un risco para a seguridade e pode provocar saídas de vía", señala la portavoz de la formación morada, María de la O Fernández González.
La edil preguntó en el Pleno por esta cuestión, para pedir al Concello que intervenga, ya que considera que no debe "permanecer sentado agardando a que a Xunta remate os seus compromisos", por lo que Fernández pide al ejecutivo que inste a la administración autonómica a actuar.
Aunque Podemos comprende que la lluvia puede retrasar dicho pintado, también creen que ya pasó tiempo suficiente para buscar un momento para hacer dicha tarea. "A Xunta apresurouse a sacar a foto sen rematar os traballos e agora parece non ter presa", lamenta Fernández González.