
El conselleiro de Sanidade, Julio Comesaña, achacó las críticas que hay en torno a la situación sanitaria en O Salnés a un uso electoralista por parte de PSOE y BNG. Así se expresó el responsable autonómico en un encuentro que mantuvo en Cambados con alcaldes y cargos del PP y en donde recriminó a socialistas y nacionalistas “a súa constante oposición ás medidas adoptadas polo goberno galego para ofrecer solucións dentro das súas competencias”. Comesaña afirmó abiertamente que “prefiren votar en contra de calquera solución e non reclamar ao goberno central que nos permita formar máis médicos para que non se lle caia o seu discurso electoral en campaña”.
Comesaña asistió a la capital del albariño en un acto de partido para trasladar a sus compañeros de formación las medidas que está adoptando el gobierno gallego en materia sanitaria. Todo una semana antes de la gran manifestación prevista para el domingo en Santiago, que se prevé multitudinaria.
El máximo responsable de la Sanidad en Galicia manifestó que con el sistema de adjudicación de plazas por concurso de méritos se pudieron incorporar 21 médicos al área sanitaria de Pontevedra-O Salnés. Todo, añadió, “pese ao voto en contra da oposición a esta medida, grazas a ela conseguiuse cubrir prazas que doutro xeito seguirían sen cubrir”.
Para Comesaña tanto el PSOE como el BNG “votan en contra de todo para que non se lle caian os argumentos que utilizan na súa campaña electoral e para que mentres se fale dese tema non se fale doutros problemas”. De hecho calificó la convocatoria de la manifestación como “inaudito” haciendo referencia a que “en ningunha comunidade autónoma os partidos políticos convocan manifestacións salvo en Galicia, onde prefiren poñerse detrás da pancarta que votar a favor das solucións que propoñen”.
García Comesaña finalizó su intervención volviendo a reclamar al gobierno central que permita a las comunidades formar más médicos de familia, flexibilice el sistema de elección de plazas MIR y cree especialidad de Urxencias. “En Galicia seguiremnos como ata o de agora traballando e tomando medidas para solucionar o problema de falta de médicos” y remarcó que “nunca antes houbo tanto persoal nin tanto orzamento para Atención Primaria na nosa comunidade como nestes momentos”. Dado que el acto se celebró en Cambados tomó la palabra la candidata del PP en esta localidad, Sabela Fole. Fue ella la que quiso poner de manifiesto que “se hoxe en Cambados temos tres médicos máis é grazas ás medidas propostas polo goberno galego e grazas ao PP de Galicia, que votou a favor e permitiu así que se puideran cubrir estas prazas”.
Cabe recordar que para la manifestación del próximo domingo también Vilagarcía y Cambados pondrán autobuses para facilitar el desplazamiento.