
Las formaciones políticas Somos Cambados y Somos Ribadumia acordaron la creación de un grupo de trabajo conjunto, para “colaborar en temas comúns dos dous concellos”.
Representantes de ambas ejecutivas se reunieron en la tarde del lunes, un encuentro formal con el objetivo de “retomar o contacto e a colaboración que por motivos relacionados cos traballos propios de cada agrupación quedara un pouco de lado neste mandato. La reunión fue valorada como “positiva”.
En Agora Galicia
A mayores de la creación del grupo de trabajo, Somos Cambados decidió que, como ya había hecho Somos Ribadumia, se sumará a Agora Galicia, “un proxecto de confederación de forzas municipalistas iniciado en febreiro e que traballa co obxectivo de aglutinar nun ámbito colaborativo, pero respectando as independencia local de cada agrupación, a todas as forzas que ocupan un espazo político similar”.
Ambas fuerzas consideran que la colaboración “é fundamental, pois aínda que na política municipal cada concello é un microcosmos, hai cuestións que son transversais e que non entenden de marcos divisorios”, indicaron.