
El campo de fútbol de Pontearnelas estrenó hoy su reciente reforma, que incluyó la sustitución del césped sintético, así como la implantación de un sistema de riego. La inversión superó los 220.000 euros y fue asumida por la Diputación de Pontevedra, a través de dos de sus programas: el Plan Extraordinario de Infraestruturas Deportivas y el +Provincia.
Con tal motivo, el presidente de la entidad provincial, Luis López, visitó este sábado la infraestructura, coincidiendo con el partido inaugural, que enfrentó al Pontearnelas con el Chispa. Lo acompañaron la vicepresidenta Luisa Sánchez;el diputado Javier Tourís y el alcalde, Gonzalo Durán, junto a otros ediles.
López valoró durante su intervención que “dispoñemos na provincia dunhas instalacións deportivas do máis alto nivel, un logro que é froito do compromiso da Deputación, que lanzamos xa dous Plans Extraordinarios de Infraestruturas Deportivas cos que mobilizamos en dous anos doce millóns de euros e realizamos 215 actuacións para colaborar cos concellos e ofrecer á veciñanza recintos deportivos modernos e de calidade como este”. “Somos a provincia do deporte”, añadió.