
El Concello de Meaño hizo público esta semana un contrato negociado sin publicidad para la compra directa de terrenos con los que incrementar la zona de estacionamiento del futuro auditorio municipal. El valor estimado de compra de este suelo es de 39.155,64, sin IVA.
Está previsto adquirir dos parcelas, en la calle Herminia Fariña: una de 1.013 metros cuadrados, por 24.575,38 euros, y otra de 601 metros cuadrados, por 14.580,26 euros.
Esta adquisición, tal y como se indica en el expediente, busca dar respuesta a un informe emitido por la Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, respecto a la tramitación del Plan Especial de Infraestruturas e Dotacións na Toxa, en el que se produce la ordenación necesaria para el impulso del edificio multiusos cultural. En dicho informe autonómico, la Xunta “insta ao Concello a dotar de aparcamentos suficientes ao equipamento pretendido e en lugar próximo ao mesmo”.
El valor estimado de la transacción es de casi 40.000 euros, por algo más de 1.600 metros cuadrados
El arquitecto municipal emitió posteriormente un informe señalando la idoneidad de las parcelas ahora objeto de compra, ya que el suelo se ubica “nunha zona contigua ao solo urbano do núcleo de Meaño a uns 70 metros do edificio do Concello, a 40 metros do Xulgado de Paz, a 90 metros do colexio público, a 130 metros do pavillón de deportes municipal e enfronte do centro de saúde e do centro de día”. El precio propuesto por metro cuadrado se estima, además, “á vista da clasificación urbanística do solo”, rústico.
Esta superficie es también “lindante coa parcela do auditorio”, permitiendo así “dar solución ás necesidades de aparcamento dos cidadáns que se achegan aos distintos servizos públicos ubicados no seu entorno”.
El futuro centro socio-cultural con auditorio en Meaño tendrá capacidad para unos 400 espectadores y pretende ser un paso decisivo “como apoio en xeral as actividades culturais e en particular no contexto actual as representacións musicais”, reza la memoria.
“O concello de Meaño non conta cun centro socio-cultural que permita o desenvolvemento local de actividades que requiran a utilización dun auditorio”. Y ello, a pesar de que “ten puxanza especial neste municipio a representación musical ao existir no concello unha escola municipal de longa tradición”.