
El centro de salud de Monte da Vila de O Grove empieza a retomar “certa normalidade” en las consultas diarias con la incorporación esta semana de dos médicos al servicio de Atención Primaria, lo que supone la cobertura de seis de las siete plazas de facultativos de familia que tiene asignadas. Así lo esperan desde la plataforma local de SOS Sanidade Pública, que explica que “as axendas vanse abrindo”, pero indican que “a pediatría segue sen ter solución”, y en el PAC “en novembro é moi probable que non teñamos persoal en todo o mes”.
Los dos médicos recién incorporados llegan a través de traslados, mientras que la plaza que queda por cubrir está pendiente de la segunda ronda de adjudicación del proceso convocado por el Sergas e incluiría dos guardias al mes en el PAC. Así, SOS Sanidade O Grove señala “estamos á espera de cubrir esa sétima praza”. Por ahora, se mantienen a la expectativa “a ver se recuperamos unha atención digna” y aseguran que “o persoal do propio centro estaba cun ánimo positivo”.
Pediatría
La situación que sigue preocupando a los vecinos y a la plataforma es la del servicio de pediatría. “Están xurdindo problemas cos nenos por falta dunha Atención Primaria que os derive a especialistas ou pida analíticas. Vaise vendo a falta de revisións durante meses en problemas que non se detectaron a tempo”, destacan desde SOS Sanidade.
Por ello, recalcan que ““temos moitas frontes abertas e imos seguir pelexando, tanto polo PAC como para que se complete o persoal de Atención Primaria, e sobre todo pola pediatría”.