El BNG de Sanxenxo reclama en el Pleno que se inste a la Xunta a mejorar la seguridad en la avenida de León

El grupo municipal del BNG de Sanxenxo presentará en el Pleno ordinario de mañana una moción para que el Concello inste a la Consellería de Infraestructuras a que actúe en la avenida de León, un tramo urbano de la PO-308 en el que “son moi necesarias medidas para garantir a seguridade viaria”,advierte el portavoz, Fran Leiro.
Desde el BNG han alertado en varias ocasiones de la “situación de peligro” que se vive en esta avenida, donde se han producido en los últimos meses varios accidentes de tráfico, consistentes sobre todo en colisiones por alcance. “As institucións deben actuar a modo preventivo para evitar problemas e non facelo despois de que se produza unha traxedia”, apunta Leiro, que va más allá al señalar que “un Gobierno responsable tomaría medidas en puntos conflictivos coma este antes de que suceda unha desgraza”.
Tal y como se especifica en la moción, el BNG recoge las inquietudes y quejas de varias personas residentes en esta zona, para las cuáles “algo tan habitual como ir tirar o lixo pode supoñer un perigo”. El exceso de velocidad, la falta de visibilidad y la mala iluminación son algunas de las carencias que presenta la avenida de León. “Non podemos esquecer que se trata dunha rúa céntrica, na que hai varios pasos de peóns. É necesario actuar para acabar coa situación de vulnerabilidade que experimentan cada vez que teñen que cruzar a estrada”, destaca el portavoz nacionalista.
Durante el mandato anterior los nacionalistas presentaron una moción solicitando la mejora de la seguridad vial en este entorno, pero la propuesta fue votada en contra por el Partido Popular. “Daquela o señor Telmo Martín xustificou o voto en contra dicindo que xa estaban a traballar para mellorar a seguridade, pero desde entón non se fixo nada, máis alá de recolocar algún contedor do lixo e repintar os pasos de peóns. Son medidas a todas luces insuficientes para garantir a seguridade dos e das viandantes. Para iso, é preciso que a Xunta de Galicia, como titular da estrada, actúe cunha reforma moito máis completa e ambiciosa”, finaliza Fran Leiro.