La CIG-Saúde de O Barbanza denuncia la falta de cobertura sanitaria ante el aumento de visitantes

La delegación de la CIG-Saúde de O Barbanza convocó esta tarde una rueda de prensa en Ribeira para denunciar la falta de cobertura de profesionales durante el período estival. El objetivo era denunciar públicamente la situación que atraviesa la atención primaria en la comarca y que se agrava en los meses de verano.
“Dende o Sergas e a Consellería de Sanidade deixan en evidencia o seu desprecio pola saúde da poboación e polas condicións do persoal sanitario”, explican las delegadas de CIG-Saúde y recalcan “este ano a situación é peor que nunca”.
Las portavoces lamentaron también la normalización en cuanto a la falta de pediatras, médicos de atención primaria y personal de enfermería pero insisten en que este año “sumamos a non cobertura de matronas, fisios e higienistas dentais”.
Tal y como señalaron, O Barbanza recibe en verano cerca de 5.000 turistas y solo en 2024 recibió más de 56.000 visitantes con su correspondiente consumo de servicios.
Por todo ello creen que “non se garantizan nin os mínimos e queremos facelo público e exixir a cobertura inmediata de ausencia de persoal, un plan de recursos humanos efectivo e contratación de persoal suficiente”.